fbpx

“Your head is a terrible office”

                            David Allen

Binnenkort ook online te boeken! 

Weer een brief van de Belastingdienst, een folder met leuke aanbiedingen die je nog wilt nalezen en een inschrijfformulier voor de zwemles van je dochter. Maar je hebt nu geen tijd om het op te ruimen of te lezen. Je legt de papieren op een stapel op de keukentafel.

In je mailbox zitten facturen die nog betaald moeten worden. Die laat je op ongelezen staan of print ze uit zodat je ze kunt verwerken. Ze belanden dus op diezelfde stapel.

Een week later loop je weer langs die stapel. Die steeds hoger wordt, want er komen telkens nieuwe papieren bij. Je weet dat je er een keer aan moet beginnen, maar je ziet er steeds meer tegenop. Het blijft maar onrustig in je hoofd omdat je weet dat het moet gebeuren, maar je weet niet waar je moet beginnen.  Je bent het overzicht kwijt omdat het zich al zo lang heeft opgestapeld.

Herkenbaar? Veel mensen zien op tegen het ordenen en afhandelen van hun administratie. Dat snap ik best, want het is niet de meest leuke klus. Maar wel een belangrijke.

Als je je administratie niet bijhoudt, loop je het risico dat je belangrijke zaken mist. Rekeningen worden niet op tijd betaald, je vergeet je zoon of dochter op tijd in te schrijven voor een activiteit op school of je mist een oproep van de gemeente om je rijbewijs te verlengen.

Overkomt jou dat ook weleens? Vervelend, maar niet nodig.

Jouw administratie op orde geeft overzicht en rust in je hoofd.

Laat mij jouw administratie weer op orde maken. Je leert van mij een systeem waarbij je het zelf heel makkelijk kunt bijhouden zodat het nooit meer zo’n chaos wordt. Niet meer op de keukentafel, maar ook niet meer in je hoofd. Je bent na mijn begeleiding in staat om direct een beslissing te nemen over je papieren en ze te ordenen op een manier die voor jou werkt. Geen uitpuilende ordners en stapels papieren meer. Geen herinneringen meer voor te laat betaalde facturen. Geen urenlang achterstand wegwerken, maar bijhouden zodat het elke keer maar een klein deel van je tijd kost. 

Wat levert het je op?

Overzicht

Je weet wat er is, wat er weg kan en wat er afgehandeld moet worden en wanneer.

Niet zoeken, maar vinden

Geen chaos meer, maar een geordende structuur waarbij je geen zaken meer kwijtraakt of vergeet.

Geen stress

Je hebt alles onder controle en kunt je tijd besteden aan leuke(re) dingen.

Rust in je hoofd

Je hoeft niet meer de hele tijd na te denken wat je nog moet regelen of afhandelen. Je hebt dit vastgelegd op een manier die voor jou werkt.

Op tijd betalen

Geen aanmaningen of herinneringen meer omdat je een overzicht hebt van de te betalen facturen.

Hoe gaat het in z’n werk?

Je ontvangt van mij een intakeformulier per e-mail. Daarna maken we een afspraak voor een sessie bij je thuis van 2-3 uur om de administratie te ordenen en organiseren.
Na afloop ontvang je van mij een evaluatie met tips en handvatten om je administratie op orde te houden.

Jouw investering bedraagt € 147,= (inclusief kleine organizing materialen en reiskosten, max. 20 km).

Wat zeggen klanten:

Het is fijn om een frisse blik erbij te hebben, iemand die objectief mee kan kijken en bevestigt wat je eigenlijk al wel weet.

Karin Groot Jebbink

Het contact met Julia is super toegankelijk en laagdrempelig. De sfeer is informeel en warm.

Alja van Dijk

Ik vind de begeleiding van Julia helder, duidelijk en ontspannen.

Gerben van Kampen

Je stelt goede vragen om zaken te verduidelijken en op zoek te gaan naar wat iemand daadwerkelijk nodig heeft.

Veronica Holtslag

Julia biedt in korte tijd veel heldere informatie en oefeningen en tal van tips, tricks en links!

Yvonne

Ik ervaar nu dat ik een betere week- en dagplanning maak, en dat mijn hoofd leger en rustiger is. Ik heb nu meer overzicht.

Saskia Juijn