fbpx

overzicht in je werk
rust in je hoofd
groei van je bedrijf

Wil je weer overzicht?
Ik help je om te organiseren en structuur aan te brengen.

Wil je weer met rust en focus werken?
Ik help je om je planning op orde te krijgen en duidelijk aan te geven wanneer je wel en niet bereikbaar bent.

Wil je weer genieten van je vrije tijd en/of je gezin?
Ik help je om te zorgen dat je je werkdag goed afrondt zodat je met een “opgeruimd” hoofd naar huis kunt gaan.

Samen werken we aan een:

R

Opgeruimd bureau

R

Overzichtelijke mailbox

R

Werkbare planning

AANBOD

Werkplek organiseren

In één dag gaan we aan de slag om jouw werkplek te organiseren en weer overzicht in de chaos te creëeren.

Inclusief:

Inventarisatie en het formuleren van je leerdoelen.

Organiseren van je werkplek
(opruimen, ordenen en het implementeren van een methode om je werkplek georganiseerd te kunnen houden).

1 follow-up call (telefonisch of via Skype).

€ 497,= ex. btw

Inclusief reistijd, reiskosten en diverse organizing materialen.

Digitaal organiseren

We gaan in een dagdeel samen aan de slag om je digitale werkomgeving op orde te krijgen.

Inclusief:

Vragenlijst per e-mail.

Overzicht creeren in je mailbox.

Het maken van een goede planning.

Timemanagement; met aandacht en focus werken.

1 follow-up call (telefonisch of via Skype)

                           € 397,= ex. btw 

Dit kan plaatsvinden op mijn kantoor of op jouw werkplek.
Inclusief werkboek met tips en handvatten.

Wil jij volledig georganiseerd gaan werken?

Schrijf je dan voor beide bovenstaande sessies in. Je krijgt dan een korting van maar liefst € 97,=.

Je betaalt dan slechts € 797,= ex btw voor het gehele traject!

Met als bonus een extra follow-up call (via telefoon of skype) in de periode na het traject om te waarborgen dat je georganiseerd blijft werken.

Zeg JA tegen een opgeruimd kantoor en een lege inbox.
Zeg JA tegen rust in je hoofd en ruimte in je agenda.
Zeg JA tegen werken met focus en aandacht.

Wat levert het je op?

 

Minder stress

Overzicht in je werkzaamheden

U

Niet zoeken, maar vinden

l

Betere taakverdeling

Ruimte in je planning

Rust in je hoofd

Tijdswinst

Minder faalkosten, waardoor je geld bespaart

Het was fijn om een frisse blik erbij te hebben, iemand die objectief mee kan kijken en bevestigd wat je eigenlijk al wel weet.
Uitleg over het systeem en dat iedereen last heeft van rommel die zich opstapelt is fijn. Het zet je echt aan tot doen i.p.v. uitstellen.

Ik heb nu inderdaad meer overzicht over de to-do-taken, meer zicht op hoe ik het kantoor in wil richten. Ook het meedenken daarbij was erg prettig.

Karin Groot Jebbink

eigenaar, Praktijk Paard en Hond

Ik vond de begeleiding van Julia helder, duidelijk en ontspannen. Het kostte nogal wat tijd om mijn kantoor op orde te krijgen.
Julia was heel sterk in het geven van instructies zoals waar te beginnen, hoe ik in het vervolg moet opruimen en hoe weer structuur aan te brengen.

Gerben van Kampen

directeur, Budgethuisbouwen

Meer informatie

Neem contact met me op om vrijblijvend te overleggen
of ik iets voor jou kan betekenen. Je kunt me bereiken via: info@burolentemorgen.nl of tel. 06-30 31 39 46.

SOCIALS

Julia van Ditshuizen
Stuwdijk 1
7251 KL Vorden
Tel. 06 3031 3946
info@burolentemorgen.nl

KvK: 68375956

Contact

Buro Lentemorgen

Ontvang mijn

e-mailserie

"Start je werkdag goed"

Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief en ontvang gratis tips, nieuws en blogs op het gebied van werken met aandacht en timemanagement.

Je inschrijving is gelukt!