fbpx

overzicht rust groei

Heb je moeite om alle ballen in de lucht te houden?

Zou je graag meer tijd willen besteden aan je gezin, familie en vrienden?

Heb je het gevoel dat je alles maar “half” doet en op alle fronten tekort schiet?

Ben je ook ambitieus en wil je jouw bedrijf laten groeien?

Ben je druk met het bedienen van je klanten en kom je niet toe aan het werken AAN je bedrijf?

Ben je het overzicht kwijt omdat je geen goede planning hebt?

Heb je hierdoor een onrustig gevoel omdat je bang bent dat je belangrijke zaken vergeet?

Heb je stress omdat je harder gaat werken in plaats van productiever?

Voel je je schuldig omdat je:

Soms doelloos door je social media tijdlijnen zit te scrollen terwijl je eigenlijk aan een belangrijke taak moet beginnen?

Dat je met je gedachten vaak bij je bedrijf bent als je thuis bent?

Dat je ‘s avonds laat nog zit te werken?

Dat je een grote klus soms uitstelt omdat je niet weet hoe je het beste kunt beginnen en je er gewoon een beetje tegenop ziet?

Stel je eens voor dat je:

weer met volle aandacht kunt genieten van tijd met je gezin

taken geautomatiseerd hebt wat je enorm veel tijd scheelt.

taken die je niet wilt doen kunt uitbesteden

een goede planning hebt en het volstrekt duidelijk is wat je te doen staat iedere dag

tijd hebt om je ideëen uit te werken die jouw bedrijf kunnen laten groeien

’s ochtends met rust in je hoofd begint aan je werkdag

een opgeruimde werkplek hebt waar alles op een logische plek ligt

Organiseer je bedrijf en ga voor groei.

Besteed weer tijd en aandacht aan je gezin.

Ik wil jou hier graag bij begeleiden.

Speciaal voor jou heb ik een programma ontwikkeld waarin we in 10 weken orde scheppen, structuur aanbrengen en overzicht creëren.
Je gaat aan de slag met het opruimen en goed organiseren van je bedrijf met mij als stok achter de deur.

Tips en handvatten
Ik geef je tips en handvatten hoe je met focus en aandacht kunt werken. Hoe je korte metten maakt met uitstelgedrag en afleidingen zoals social media.

Een werkbare planning
Je leert een goede planning te maken zodat je altijd zicht hebt op wat je te doen staat, hoeveel tijd dit gaat kosten en je bewust tijd kunt inplannen voor “leuke” dingen. Werken is als het goed is ook leuk, maar je snapt wat ik bedoel…

Automatiseren en/of uitbesteden
Ook kijken we welke werkzaamheden geautomatiseerd of uitbesteed kunnen worden.

Overzicht, rust en ruimte
Als je het programma hebt afgerond heb je weer overzicht, maar bovenal weer rust in je hoofd en ruimte in je agenda.

Werk en privé zijn weer in balans.
Zo kun jij jouw kostbare tijd besteden aan wat jij het leukste vindt en waar jij goed in bent.

Wat komt er allemaal aan de orde:

– Mindset – Inzicht
– Organiseren
– Werken met aandacht
– Automatiseren
– Uitbesteden

De prijs voor dit traject is € 1.197,= ex btw.
Mag ook betaald worden in 2 termijnen van € 599,=.

 

Korte, maar krachtige begeleiding d.m.v. losse dagdelen
Heb je behoefte aan één of meerdere losse dagdelen om snel orde in de chaos te scheppen? Om concrete handvatten en tips te ontvangen? Dat kan ook. In dat geval bedraagt mijn uurtarief  € 65,= ex btw en exclusief reiskosten. Minimale afname van 3 uur.

Wat levert het je op?

 

Minder stress

Overzicht in je werkzaamheden

U

Niet zoeken, maar vinden

l

Betere taakverdeling

Ruimte in je planning

Rust in je hoofd

Tijdswinst

Meer aandacht voor je gezin, familie en vrienden

Veelgestelde vragen

Is 10 weken niet erg lang voor zo’n traject?
Nee, hoor. Het kost tijd om een nieuwe, andere manier van werken aan te leren. Daarbij ben ik jouw stok achter de deur. Ook heeft het tijd nodig om je bedrijf dusdanig te organiseren dat jouw werk privé balans optimaal is. 

 

Het is fijn om een frisse blik erbij te hebben, iemand die objectief mee kan kijken en bevestigt wat je eigenlijk al wel weet.
Julia geeft goede uitleg over het systeem en dat iedereen last heeft van rommel die zich opstapelt. Het zet je echt aan tot doen i.p.v. uitstellen.

Ik heb nu inderdaad meer overzicht over de to-do-taken, meer zicht op hoe ik het kantoor in wil richten. Ook het meedenken van Julia daarbij is erg prettig.

Karin Groot Jebbink

eigenaar, Praktijk Paard en Hond

Ik vind de begeleiding van Julia helder, duidelijk en ontspannen. Het kostte nogal wat tijd om mijn kantoor op orde te krijgen. Julia heeft een goede structuur aangebracht. Ik heb nu beter overzicht.

Julia is heel sterk in het geven van instructies zoals waar te beginnen, hoe ik in het vervolg moet opruimen en hoe weer structuur aan te brengen.

Gerben van Kampen

directeur, Budgethuisbouwen

Ik heb bij Julia een zeer nuttige en gezellige workshop gevolgd. Ik heb nu zeker handvatten gekregen om mee aan de slag te gaan om zo alles beter te organiseren. Zeer de moeite waard! Super bedankt Julia!

 

Marlyn Cooymans-Braam

Eigenaar, Your Travel Wehl

Ik vind je tips helder, praktisch en duidelijk. Daar kan ik wat mee.
Je doet de workshop op een leuke en vlotte manier. Je stelt goede vragen om zaken te verduidelijken en op zoek te gaan naar wat iemand daadwerkelijk nodig heeft.
Ik heb het gevoel dat ik door de workshop weer grip en inzicht gekregen heb om mijn activiteiten AAN mijn praktijk beter te organiseren. Het spiegelt mij ook in wat ik al goed doe en waar ik mee aan de gang wil.
Veronica Holtslag

Eigenaar, VROON Holistische praktijk voor massage & bewustzijnswerk

Uiteraard kun je geheel vrijblijvend en gratis met mij bellen of mailen voor meer informatie. Neem daarom gerust contact met mij op via het contactformulier en ik bel je terug.

Julia van Ditshuizen
Stuwdijk 1
7251 KL Vorden
Tel. 06 3031 3946
info@burolentemorgen.nl

KvK: 68375956