fbpx

Jouw business op orde!

Begin je het overzicht kwijt te raken in je bedrijf? Kun je je eigen groei niet meer bijbenen?

Heb je altijd het gevoel van tijd tekort? Loopt je hoofd over van alles wat nog gedaan moet worden?

Dat hoeft niet. Wil je graag:

Overzicht en structuur aanbrengen in je bedrijf?

Krachtige keuzes maken en doelen stellen om aan te werken?

Werken met focus en weten waar je prioriteiten liggen?

Je bedrijf en gezin zo goed mogelijk combineren?

Processen in je bedrijf soepeler laten verlopen?

Beter met je tijd omgaan zodat je meer gedaan krijgt in de tijd die jij beschikbaar hebt?

Je bent op de juiste plek, ik ga je hierbij helpen.

Hoe fijn is het als:

je heldere doelen stelt en de juiste keuzes kunt maken.

je slimmer met je tijd omgaat, want jouw tijd is kostbaar.

je structuur en overzicht in je bedrijf hebt, zodat je genoeg tijd overhoudt voor je klanten.

je weet welke online tools je kunt inzetten in je bedrijf, zodat processen soeper verlopen.

je weet welke taken je kunt uitbesteden en hoe je de juiste ondersteuning vindt.

starter ondernemen groeien

Je leert ondernemen niet op school. Maar door vallen en net een keer vaker opstaan. Een enthousiaste coach zoals jij is dan fijn als inspirator, motivator en soms net dat duwtje kunnen geven in de juiste richting.

Ik weet zeker dat je nog veel deelnemers zo goed gaat helpen bij het ondernemerschap waarbij op lange termijn de balans werk – privé prettig blijft. Het is gewoon leuk om met je te werken. Je krijgt er veel positieve energie van.

Inge ten Elsen

Eigenaar, Inge Realiseert

Jouw business op orde. Dat is wat je wilt.

Als ondernemer heb je een druk bestaan en altijd een gevoel van tijd tekort. Je laat je vaak leiden door de waan van de dag en dat geeft onrust.

Je bent ambitieus en maakt veel uren, maar je mist een bepaalde structuur. Je wilt een succes van je bedrijf maken, maar ook tijd overhouden om te genieten van je gezin. Je wilt graag beter met je tijd omgaan, maar je weet niet hoe je dit moet aanpakken. Je hebt het gevoel dat je onnodig tijd verspilt aan zaken die er niet altijd toe doen en die niet direct bijdragen aan de groei van je bedrijf.

Dat moet anders kunnen, alleen je weet niet hoe. En tijd om dat allemaal uit te zoeken? Nee, dat heb je al helemaal niet. Want je agenda zit bomvol leuke klanten. En dat is mooi, maar je bent de grip aan het kwijtraken. Je mist een stevig fundament onder je bedrijf waardoor je rust krijgt en ontspannen en effectief kunt ondernemen.

Je kunt ervoor kiezen om door “schade en schande” wijs te worden. Of om op deze voet door te gaan… maar wat zijn dan de consequenties?

Maar je kunt er ook voor kiezen om te leren van iemand die haar kennis en ervaring heeft opgedaan door met veel verschillende ondernemers samen te werken. Door het niet altijd maar “zelluf” te willen doen, maar iemand in te schakelen die snel en effectief jouw business goed kan inrichten.

Ik weet hoe moeilijk het soms is om een business te runnen. Dat er zoveel meer bij komt kijken dan alleen het helpen van klanten. Ik leer jou je busines goed in te richten en te organiseren zodat je een stevig fundament hebt. Van daaruit kun je groeien. Hoe je met focus kunt werken in je bedrijf. Hoe je het beste omgaat met jouw meest kostbare bezit, nl. tijd. Hoe je krachtige keuzes maakt die je verder brengen, zowel zakelijk als privé.

Jij gaat:

julia business op orde

een stevige basis voor je bedrijf neerzetten zodat je (verder) kunt groeien.

 doelen stellen en keuzes maken zodat je weet waar je naar toe gaat en welke stappen je hebt te zetten.

grip krijgen op je werkdag zodat je geen tijd verspilt, maar juist tijd overhoudt om door te brengen met je gezin.

prioriteiten stellen zodat je de belangrijkste taken gedaan krijgt binnen de tijd die jij beschikbaar hebt.

weer overzicht krijgen in de processen in jouw bedrijf en hoe je deze soepeler kunt laten lopen.

online tools inzetten zodat je meer tijd overhoudt voor de taken die jij belangrijk vindt.

Hoe gaan we dat doen?

We gaan 3 maanden samen aan de slag met deze onderwerpen. Je ontvangt theorie en opdrachten. Daarnaast plannen we 1-op-1 gesprekken. Zo krijg je ruim de tijd om zaken te implementeren en mooie stappen te zetten waardoor je gaat groeien.

Wat zit er in het traject:

– Een intakegesprek van 30 minuten via Zoom.
– Online modules met theorie en opdrachten.
– 3 x een 1-op-1 sessie van 60 minuten, live op mijn kantoor of via Zoom. In deze gesprekken ben ik jouw sparringpartner en stok achter de deur zodat je ook echt stappen gaat zetten. Je hoeft het niet alleen te doen 😊.

Het traject bestaat uit 4 pijlers:

1. Inventariseren
In deze module ga je onderzoeken wat je allemaal doet in je bedrijf. Waar je nu staat, wat je wilt bereiken en welke keuzes je hiervoor dient te maken.

2. Organiseren
In deze module krijg je weer grip op je werkdag. Je leert o.a. prioriteiten stellen en werken met focus en aandacht. Je wordt weer baas over je agenda en mailbox.

3. Automatiseren
In deze module leer ik je alles over de processen in je bedrijf. We onderzoeken welke online tools jij kunt inzetten zodat je met meer overzicht en structuur werkt. En tijd bespaart.

4. Uitbesteden
In deze laatste module leer je alles over het uitbesteden van werkzaamheden aan een Virtual Assistant (VA) zodat je een goede basis legt voor een fijne samenwerking.

 

Als SUPERWAARDEVOLLE BONUS richt ik een online tool voor je in. Ik zorg dat jij er zelf mee kunt werken of het heel makkelijk kan overdragen aan een VA. 

Jouw investering in dit traject is nu slechts € 599,= ex btw. Dat is, zeker met de bonus erbij, een hele scherpe prijs. Dus twijfel niet, maar neem direct contact met me op.

Je wilt toch niet wachten met de groei van je bedrijf?

Je hebt weer rust in je hoofd omdat je bedrijf lekker draait.

Er is overzicht en structuur. En dat geeft duidelijkheid. Voor jezelf, maar ook voor je team.

Je hebt een stevige basis neergezet van waaruit je kunt groeien. 

Terugkerende taken zijn gesystematiseerd zodat je tijd en geld bespaart. 

Je hebt heldere doelen gesteld en weet waar je naar toe werkt.

Je runt je bedrijf volledig op jouw voorwaarden.

Wat zeggen klanten:

Je stelt goede vragen om zaken te verduidelijken en op zoek te gaan naar wat iemand daadwerkelijk nodig heeft.

Veronica Holtslag

Het contact met Julia is super toegankelijk en laagdrempelig. De sfeer is informeel en warm.

Alja van Dijk

Ik vind de begeleiding van Julia helder, duidelijk en ontspannen.

Gerben van Kampen

Ik ervaar nu dat ik een betere week- en dagplanning maak, en dat mijn hoofd leger en rustiger is. Ik heb nu meer overzicht.

Saskia Juijn

Het is fijn om een frisse blik erbij te hebben, iemand die objectief mee kan kijken en bevestigt wat je eigenlijk al wel weet.

Karin Groot Jebbink

Julia biedt in korte tijd veel heldere informatie en oefeningen en tal van tips, tricks en links!

Yvonne

Hoi, ik ben Julia van Ditshuizen. Klanten noemen mij betrokken, gemotiveerd en enthousiast. Ook ben ik nuchter en gestructureerd.

Ik ben getrouwd met Hugo, we hebben 2 zoons en een dochter. We wonen in het buitengebied van Vorden, in de mooie Achterhoek.

Mijn (guilty) pleasures? Koffie, chocola, romantische komedies, muziek uit de jaren ’90 en voetbal.

Na bijna 20 jaar in loondienst te hebben gewerkt ben ik in 2017 gestart als ondernemer. Ik wilde de vrijheid om mijn eigen tijd in te kunnen delen en vooral werk en privé goed in balans houden.

Met mijn ervaring als Virtual Assistant en Professional Organizer kan ik voor jou de beste praktische handvatten, tools en kennis inzetten om jouw business op orde te krijgen.

Zo kun je ontspannnen en met focus ondernemen en jouw bedrijf laten groeien zonder dat dat ten koste gaat van je privéleven.

lentemorgen werk prive balans

Wil je weten met welke online tools ik het liefste werk?
Download dan mijn e-book “10 tools waarmee je tijd bespaart in jouw business”.

virtual assistant online tools business