fbpx

Julia van Ditshuizen:

Na bijna 20 jaar in loondienst gewerkt te hebben besloot ik in 2017 om ondernemer te worden. Spannend, want ik kom niet uit een ondernemersfamilie. Toch waagde ik de sprong in het diepe.

Waarom? Omdat ik behoefte had aan een stukje vrijheid. Mijn eigen werktijden kunnen indelen, kunnen werken met wie ik graag wil en eigen keuzes kunnen maken.

Werk privé balans
Maar de belangrijkste reden was dat ik werk en privé goed in balans wilde houden. Met een gezin met 3 kinderen, waarvan 1 kind dat aan topsport doet, is het rennen en vliegen de hele week met soms strakke schema’s. Dat doe ik uiteraard met liefde, maar ik merkte dat ik me in loondienst beperkt voelde. Weer vrij vragen, weer haasten om op tijd op school te zijn, weer opvang regelen.

Vol enthousiasme stapte ik in het ondernemerschap en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad.

Ik startte als VA, Virtual Assistant. Door mijn eigen ervaring als ondernemer en de ervaring die ik opdeed bij mijn klanten, ontdekte ik dat het hard werken is om die vrijheid en flexibele werktijden te realiseren.

Gestructureerd en georganiseerd
Ik wilde vrouwelijke ondernemers op dit vlak meer bieden, gestructureerd en georganiseerd als ik van nature ben. Ik heb de opleiding tot Professional Organizer gevolgd. Hier leerde ik een methode om administraties en werkplekken te organiseren. Ook heb ik veel geleerd over timemanagement.

Ik kan dus voor jou de beste praktische handvatten, tools en advies inzetten om jouw business op orde te krijgen zodat je kunt groeien.

Zo kun je ontspannen ondernemen en daarnaast genoeg tijd doorbrengen met je gezin.

Werk en privé in balans, dat is wat ik iedere vrouwelijke ondernemer gun.

Klanten noemen mij betrouwbaar en sterk in advisering en begeleiding. Ook ben ik enthousiast, flexibel, actief en nuchter.

Nieuwsgierig geworden wat ik voor jou kan betekenen? Bel me gerust, ik vertel je graag meer. Tel. 06-30 31 39 46