fbpx

Focus op je business.

Heb je altijd het gevoel van tijd tekort? Jouw tijd is kostbaar. En die besteed je graag aan de dingen die jij belangrijk vindt.

Wil je graag:

Een plan en heldere doelen om aan te werken?

Overzicht en structuur aanbrengen in je bedrijf?

Je bedrijf en gezin zo goed mogelijk combineren?

Werken met focus en aandacht?

Beter met je tijd omgaan zodat je meer gedaan krijgt in de tijd die jij beschikbaar hebt?

processen in je bedrijf soepeler laten verlopen?

Je bent op de juiste plek, ik ga je hierbij helpen.

Hoe fijn is het als:

je heldere doelen stelt en de juiste keuzes kunt maken.

je slimmer met je tijd omgaat, want jouw tijd is kostbaar.

je structuur en overzicht in je werkdag hebt, zodat je genoeg tijd hebt voor je klanten, maar ook voor je gezin.

je weet welke online tools je kunt inzetten in je bedrijf.

je weet welke taken je kunt uitbesteden en hoe je de juiste VA vindt.

starter ondernemen groeien

Je leert ondernemen niet op school. Maar door vallen en net een keer vaker opstaan. Een enthousiaste coach zoals jij is dan fijn als inspirator, motivator en soms net dat duwtje kunnen geven in de juiste richting.

Ik weet zeker dat je nog veel deelnemers zo goed gaat helpen bij het ondernemerschap waarbij op lange termijn de balans werk – privé prettig blijft. Het is gewoon leuk om met je te werken. Je krijgt er veel positieve energie van.

Inge ten Elsen

Eigenaar, Inge Realiseert

Focus op je business.

Als ondernemer en moeder heb je een druk bestaan en altijd een gevoel van tijd tekort. Je laat je vaak leiden door de waan van de dag en dat geeft onrust. Je bent ambitieus en maakt veel uren, maar je mist een bepaalde structuur waardoor je bedrijf niet echt van de grond komt. Je wilt een succes van je bedrijf maken, maar ook tijd overhouden om te genieten van je gezin, familie en vrienden. Je wilt graag beter met je tijd omgaan. Je hebt het gevoel dat je onnodig tijd verspilt aan zaken die er niet altijd toe doen en die niet direct bijdragen aan de groei van je bedrijf. Dat moet anders kunnen, alleen je weet niet hoe. En tijd om dat allemaal uit te zoeken? Nee, dat heb je al helemaal niet.

Je kunt ervoor kiezen om door “schade en schande” wijs te worden. Maar je kunt er ook voor kiezen om te leren van iemand die al in de valkuilen gestapt is, die veel kennis en ervaring heeft opgedaan door een bedrijf op te starten naast de zorg voor haar gezin.

Ik weet hoe het is om moeder te zijn en je bedrijf te runnen. Ik leer jou je busines goed in te richten zodat je een stevig fundament hebt. Van daaruit kun je groeien. Hoe je met focus kunt werken in je bedrijf en daarnaast met volle aandacht kunt genieten van je gezin. Hoe je het beste omgaat met jouw meest kostbare bezit, nl. tijd. Hoe je krachtige keuzes maakt die je verder brengen, zowel zakelijk als privé.

Jij leert:

 doelen stellen en keuzes maken zodat je weet waar je naar toe gaat en welke stappen je hebt te zetten.

je werkdag goed plannen zodat je geen tijd verspilt, maar juist tijd overhoudt om door te brengen met je gezin.

om te gaan met uitstelgedrag en afleidingen, wat erg belangrijk is in deze maatschappij vol prikkels. 

welke online tools je kunt inzetten zodat je meer tijd overhoudt voor de taken die jij belangrijk vindt. 

een stevige basis voor je bedrijf neer te zetten zodat je kunt gaan groeien.

Hoe gaan we dat doen?

We gaan 3 maanden samen aan de slag met deze onderwerpen. Je ontvangt theorie en opdrachten. Daarnaast plannen we 1-op-1 gesprekken. Zo krijg je ruim de tijd om zaken te implementeren. Je hebt mij als sparringpartner en stok achter de deur.

Wat zit er allemaal in het traject:

– online modules met theorie en opdrachten.

– 3 x een 1-op-1 sessie van 60 minuten, live op mijn kantoor of via Zoom.

Als BONUS ontvang je een effectief stappenplan om jouw mailbox op te schonen en op orde te houden.
Zo bespaar je nog meer tijd die je kunt besteden aan de zaken die er echt toe doen. Je hebt overzicht en mist geen belangrijke informatie meer.

Als EXTRA BONUS ontvang je een whitepaper waarin je veel informatie krijgt over het uitbesteden van taken aan een Virtual Assistant. Wat doet een VA? Waar vind ik een VA? Hoe werk ik goed samen met mijn VA? Antwoorden op al deze vragen en meer.

Jouw investering in dit programma is nu slechts € 449,= ex btw.

Neem direct contact met me op en je kunt meteen starten. Waarom wachten met de groei van je bedrijf?

Wat levert het je op:

Je hebt weer rust in je hoofd omdat je bedrijf lekker draait. Er is overzicht en structuur. Je hebt zaken geautomatiseerd waardoor ze minder tijd kosten.

Je werkt volgens een fijne planning waardoor werk en privé voor jou in balans zijn.

Je hebt een stevige basis neergezet van waaruit je kunt groeien. 

Je runt je bedrijf volledig op jouw voorwaarden.

Je hebt heldere doelen gesteld en weet waar je naar toe werkt.

Wat zeggen klanten:

Je stelt goede vragen om zaken te verduidelijken en op zoek te gaan naar wat iemand daadwerkelijk nodig heeft.

Veronica Holtslag

Het contact met Julia is super toegankelijk en laagdrempelig. De sfeer is informeel en warm.

Alja van Dijk

Ik vind de begeleiding van Julia helder, duidelijk en ontspannen.

Gerben van Kampen

Ik ervaar nu dat ik een betere week- en dagplanning maak, en dat mijn hoofd leger en rustiger is. Ik heb nu meer overzicht.

Saskia Juijn

Het is fijn om een frisse blik erbij te hebben, iemand die objectief mee kan kijken en bevestigt wat je eigenlijk al wel weet.

Karin Groot Jebbink

Julia biedt in korte tijd veel heldere informatie en oefeningen en tal van tips, tricks en links!

Yvonne

Wil je weten met welke online tools ik het liefste werk?
Download dan mijn e-book “10 tools waarmee je tijd bespaart in jouw business”.

virtual assistant online tools business

Hoi, ik ben Julia van Ditshuizen. Klanten noemen mij betrokken, gestructureerd, gemotiveerd en enthousiast.

Ik ben getrouwd met Hugo en moeder van 3 kinderen. Ik woon met mijn gezin in het prachtige buitengebied van Vorden, in de Achterhoek.

Mijn (guilty) pleasures? Koffie, chocola, romantische komedies, muziek uit de jaren ’90 en voetbal.

Na bijna 20 jaar in loondienst te hebben gewerkt ben ik in 2017 gestart als ondernemer. Ik wilde de vrijheid om mijn eigen tijd in te kunnen delen en vooral werk en privé goed in balans houden.

Met mijn ervaring als Virtual Assistant en Professional Organizer kan ik voor jou de beste praktische handvatten, tools en advies inzetten om jouw business op orde te krijgen.

Zo kun je ontspannnen en met focus ondernemen en daarnaast genoeg tijd overhouden om door te brengen met je gezin, famlie en vrienden.

julia training werk prive