fbpx

                                Van Start Naar Groei

Wil jij een (online) business starten of ben je al een tijdje bezig?

Zie je door de bomen het bos niet meer en heb je behoefte aan overzicht en structuur?

Jij bent je eigen (online) business gestart, superleuk! Je geniet van het ondernemerschap, maar van alle randzaken word je soms gek.

Je agenda zit vol en je krijgt energie van het werk voor je klanten. Maar je mailbox stroomt over en je hebt nauwelijks tijd om alle mailtjes te beantwoorden.

Je raakt het overzicht kwijt. Je wilt meer structuur aanbrengen in je werkzaamheden, maar je weet niet waar je moet beginnen.

Werken volgens een planning doe je nog niet. Je weet meestal niet wat prioriteit heeft en daarvan word je onrustig in je hoofd.

Je werkt vaak ‘s avonds en in het weekend door om alles af te krijgen. Je gezin baalt dat je zoveel uren maakt, je hebt nauwelijks nog aandacht voor je partner en je kinderen.

Je zou wel hulp willen inschakelen, maar je wilt geen personeel aannemen. Het leven als ZP’er bevalt je prima en dat wil je graag zo houden. Als je effectiever zou werken, zou je al veel tijd besparen. Daarna zou je willen kijken of je werkzaamheden kunt uitbesteden aan een VA, maar hoe pak je dat aan?

En ja, je kunt best zelf alles uitzoeken, maar hoeveel tijd kost dat?
Jouw tijd is kostbaar.

Je bent je bedrijf gestart omdat je werk en privé goed wilt combineren. Je wilde niet meer ’s avonds uitgeput op de bank ploffen na een lange werkdag. Je wilde je niet meer druk hoeven maken over opvang voor de kinderen. Je wilde uit het keurslijf van het bedrijfsleven met alle regeltjes en vaste werktijden.

Je wilde vrijheid. Werken wanneer en met wie je wilt. Daarom ben jij ondernemer geworden.

En eigenlijk loopt het ook best lekker. Je hebt leuke klanten en kunt je eigen tijd indelen. Je werkt hard, maar bent er ook voor je gezin. Voorzichtig begin je te denken aan groei. Groter worden, meer geld verdienen. Nog vaker doen wat je het allerleukst vindt. Je gaat meer aan marketing doen en inderdaad, meer klanten vinden de weg naar jou.

Maar langzaamaan begint het te voelen het alsof je steeds minder tijd hebt. Je agenda loopt vol en je mailbox ook. Je verliest het overzicht en bent alleen nog maar bezig met klanten bedienen en het wegwerken van dagelijkse dingetjes. Tijd om concreet verder te werken aan groei heb je niet meer. Je denkt er weleens over na om wat taken te automatiseren of uit te besteden, maar je wordt bij voorbaat al moe van het uitzoeken hoe je dit nu moet gaan aanpakken. Je hebt ook geen idee wat er allemaal mogelijk is op dit gebied.

Je droomt over hoe jouw bedrijf eruit zou kunnen zien. Nog steeds op jouw voorwaarden en in jouw tijd zodat werk en privé in balans blijven. Je hebt alleen geen idee hoe je dit zou moeten realiseren. Welke stappen je hiervoor moet zetten. Het wordt tijd om hulp in te schakelen. Iemand die met je meekijkt en weet welke stappen je moet zetten.

Ik ga je helpen om de juiste stappen te zetten.

Hoe fijn is het als:

je weer overzicht hebt in je werkzaamheden en weet wat prioriteit heeft

je werkt met een planning zodat je weet wat je te doen staat

je weet hoe je moet omgaan met uitstelgedrag zodat de klussen waar je tegenop ziet ook gedaan worden

je terugkerende taken hebt geautomatiseerd zodat je hieraan geen tijd meer kwijt bent

je werkzaamheden hebt uitbesteed aan een VA zodat jij je kunt focussen op jouw business

je weer genoeg tijd hebt om klanten te bedienen en omzet te maken

jij je weer relaxt voelt en alles onder controle hebt.

Als je mijn traject volgt krijg je weer overzicht en structuur in je dagelijkse en wekelijkse werkzaamheden. Je leert:

hoe je met je tijd omgaat en goede keuzes maakt

een goede planning maakt waardoor je weer overzicht hebt

hoe je zorgt voor focus zodat je productief bent en je taken sneller af hebt

hoe je terugkerende werkzaamheden kunt automatiseren zodat je tijd bespaart

wat de stappen en mogelijkheden zijn om werkzaamheden uit te besteden aan een VA

Na het volgen van het traject heb je:

weer tijd om bezig te zijn met wat jij het liefste doet en hierin stappen te zetten naar groei

handvatten om goed om te gaan met uitstelgedrag en afleidingen zodat je kunt werken met focus

een goede planning waardoor je duidelijkheid hebt wat je wanneer moet doen

rust en ruimte in je hoofd voor al jouw creatieve ideeën

weer overzicht en structuur in je bedrijf

je werk en privé in balans. Dat is fijn voor jou, maar ook fijn voor je gezin, familie, vrienden.

werk wat je niet meer zelf wilt doen geautomatiseerd of uitbesteed

Je doorloopt een aantal stappen die ervoor zorgen dat je klaar bent om te groeien.

Inventariseren

Wat doe je, waar sta je en waar wil je naar toe?

Organiseren

 Overzicht en structuur in je werkdag

Werken met aandacht en focus

Automatiseren en uitbesteden

Hoe werkt het?

We gaan 10 weken intensief aan de slag met jouw business. Als je het contactformulier hebt ingevuld neem ik contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Dit gesprek is vrijblijvend en gratis.

Als we gaan samenwerken plannen we een intakegesprek in. Daarna ontvang je van mij per e-mail opdrachten en de theorie. Bij elke stap hoort een online coachcall waarbij ik je begeleid, adviseer en motiveer. Ik ben jouw stok achter de deur zodat je het geleerde ook echt in de praktijk gaat brengen.

Aan het einde van dit traject staat jouw business als een huis.

Je onderneemt weer met plezier en houdt tijd over voor de dingen die jij belangrijk vindt!

Jouw investering hiervoor is € 750,= ex btw.

Hoi, ik ben Julia van Ditshuizen. Klanten noemen mij gestructureerd, gemotiveerd en enthousiast.
Ik ben getrouwd met Hugo en moeder van 3 kinderen. Ik woon met mijn gezin in het prachtige buitengebied van Vorden, in de Achterhoek.

Mijn (guilty) pleasures? Koffie, chocola, romantische komedies, muziek uit de jaren ’90 en voetbal.

Na bijna 20 jaar in loondienst te hebben gewerkt ben ik in 2017 gestart als ondernemer. Ik wilde de vrijheid om mijn eigen tijd in te kunnen delen en vooral werk en privé goed in balans houden.

Met mijn ervaring als Virtual Assistant en Professional Organizer kan ik voor jou de beste praktische handvatten, tools en advies inzetten om jouw (online) business op orde te krijgen.

Zo kun je ontspannnen en met focus ondernemen en daarnaast genoeg tijd overhouden om door te brengen met je gezin, famlie en vrienden.

Ik ervaar nu dat ik een betere week- en dagplanning maak, en dat mijn hoofd leger en rustiger is. Ik heb nu meer overzicht.

Saskia Juijn

Het contact met Julia is super toegankelijk en laagdrempelig. De sfeer is informeel en warm.

Alja van Dijk

Julia biedt in korte tijd veel heldere informatie en oefeningen en tal van tips, tricks en links!

Yvonne

Het is fijn om een frisse blik erbij te hebben, iemand die objectief mee kan kijken en bevestigt wat je eigenlijk al wel weet.

Karin Groot Jebbink

Je stelt goede vragen om zaken te verduidelijken en op zoek te gaan naar wat iemand daadwerkelijk nodig heeft.

Veronica Holtslag

Ik vind de begeleiding van Julia helder, duidelijk en ontspannen.

Gerben van Kampen

Veelgestelde vragen

Kan ik dit traject ook geheel online volgen?

In de toekomst zullen de modules in een online leeromgeving geplaatst worden, maar ook dan blijf ik persoonlijk contact met je houden. Het is fijn om een stok achter de deur te hebben zodat je ook echt zaken gaat implementeren. Daarbij kun je bij mij terecht met vragen of zaken waar je tegenaan loopt.

Ik vind het programma duur. Krijg ik waar voor mijn geld? 

Na het volgen van dit traject staat jouw business als een huis. Heb je overzicht in wat je allemaal moet doen en bespaar je tijd door taken te automatiseren of uit te besteden. Deze tijd kun je weer besteden aan je bedrijf. Je verdient deze investering dus snel weer terug.

Ik heb al verschillende boeken gelezen over productiviteit en timemanagement en tips geprobeerd toe te passen, maar het lukt me toch steeds niet. Waarom zou ik dit traject dan volgen?

Door mijn persoonlijke begeleiding ben ik jouw stok achter de deur. Ik zorg ervoor dat je ook echt zaken gaat veranderen en implementeren. Daarnaast krijg je ruim de tijd om ervoor te zorgen dat een nieuwe werkwijze routine wordt zodat je het ook op de lange termijn vol gaat houden.