fbpx

Workshop
“In 3 stappen overzicht en structuur in je bedrijf”

Voor zelfstandig ondernemers die graag structuur en overzicht in hun bedrijf willen aanbrengen zodat ze weer rust en ruimte krijgen om hun bedrijf te laten groeien.

Herken je dit?

U

Je wordt steeds drukker, dat is fijn! Maar je agenda en je mailbox lopen vol. Je raakt het overzicht kwijt. Je hebt eigenlijk geen idee wat je allemaal doet in je bedrijf en hoe je hier structuur in zou kunnen aanbrengen.

U

Je werkt niet volgens een planning, maar pakt de zaken op die op je pad komen. Aan het eind van de dag heb je voor je gevoel niet gedaan wat je eigenlijk had willen doen.

U

Het liefst ben je alleen maar bezig met klanten helpen, maar ja, al die randzaken zoals administratie, marketing etc… Je weet niet hoe je hier structureel tijd voor vrij moet maken.

U

Je bent ondernemer geworden omdat je er ook wilt zijn voor je gezin. Je wilt werk en privé in balans houden, maar van die balans komt weinig terecht. Je bent vaak nog aan het werk als je eigenlijk vrij zou willen zijn.

 

Hoe fijn zou het zijn als:

Z

je weet wat er speelt in je bedrijf en je weer overzicht hebt?

Z

je volgens een goede planning werkt zodat je aan het einde van de dag gedaan hebt wat je wilde?

Z

je kunt werken met focus, zonder afleidingen?

Z

je weet hoe je moet omgaan met uitstelgedrag zodat die belangrijke klus, waar je tegenop ziet, ook echt gedaan wordt?

Z

je weer grip hebt op je tijd zodat je echt vrij bent als je tijd wilt doorbrengen met je gezin, familie of vrienden?

Dat kan!

In deze workshop zorg ik ervoor dat je inzicht krijgt, weer overzicht hebt en concreet kunt werken aan je doel, namelijk de groei van jouw mooie bedrijf!

Jouw investering is slechts € 27,= ex btw.

Hou deze pagina in de gaten voor een nieuwe datum.

Je kunt je alvast opgeven via de aanmeldknop. Als je je aangemeld hebt ontvang je van mij een factuur en nadere informatie over de workshop.

Ik zou het heel leuk vinden als je erbij bent!

Na deze workshop heb je:

Z

weer grip op je werkdag en rust in je hoofd zodat je in je vrije tijd echt vrij bent en deze kunt doorbrengen met je gezin, familie of vrienden

Z

een voor jou werkbare planning zodat je helder hebt wat je wanneer doet en hoeveel tijd je dit kost

Z

praktische handvatten en tips hoe je productief kunt zijn en met focus kunt werken

Voor maar € 27,= ben jij erbij!

Ik ben Julia van Ditshuizen, Business Organizer. Klanten noemen mij een betrouwbare sparringpartner. Gestructureerd, gemotiveerd en enthousiast.

Ook ben ik getrouwd en moeder van 3 kinderen. Ik woon met mijn gezin in het prachtige buitengebied van Vorden, in de Achterhoek.

Mijn (guilty) pleasures? Koffie, chocola, romantische komedies en muziek uit de jaren ’90.

Na bijna 20 jaar in loondienst te hebben gewerkt ben ik in 2017 gestart als ondernemer. Ik wilde de vrijheid om mijn eigen tijd in te kunnen delen en vooral werk en privé goed in balans houden.

Ik startte als Virtual Assistant en ik nam zelfstandig ondernemers (veelal administratieve) werkzaamheden uit handen.

Wat ik merkte was dat veel ondernemers het wel erg druk hebben, 24/7 met hun bedrijf bezig zijn en vaak het overzicht kwijtraken zodat ze veel ad hoc werken. Tot ze op een punt komen dat het teveel wordt en ze besluiten om werkzaamheden uit handen te geven. Dit is echter geen goede basis voor een samenwerking. Als ondernemer dien je te weten wat er speelt in je bedrijf en heb je overzicht nodig om te kunnen bepalen wat je gaat uitbesteden.

Omdat ik voelde dat ik ondernemers hiermee zou kunnen helpen, georganiseerd en gestructureerd als ik van nature ben, ben ik me hierin gaan verdiepen. Ik heb de opleiding tot Professional Organizer gevolgd. Met deze bagage, in combinatie met mijn ervaring als VA, heb ik een programma ontwikkeld waarmee ik zelfstandig professionals kan helpen om de praktische kant van hun business op orde te krijgen zodat ze kunnen groeien.

Julia ben ik ooit tegen gekomen in mijn zoektocht naar werken als VA. In de loop van de tijd hebben we verschillende keren contact gehad, en heeft Julia zich verder ontwikkeld. Zoals ze zelf al zegt: van bedrijven ontlasten naar bedrijven helpen organiseren.

Ik zag de aankondiging van haar workshop ‘In 3 stappen overzicht en structuur in je bedrijf’. Allereerst was ik nieuwsgierig naar hoe Julia een workshop geeft. En vervolgens dacht ik: ik kan er altijd iets van opsteken. 
Wat betreft hoe ze het doet: super toegankelijk, laagdrempelig, een echte WORK-shop, dus zelf met praktische dingen uit jouw bedrijf aan de slag. Bovendien is de sfeer informeel en warm, waardoor het mogelijk is om kwetsbaar te zijn en je minder sterke kanten te laten zien. Julia heeft daar de perfecte voedingsbodem voor gelegd.

Wat betreft de inhoud: ik denk dat Julia aan elke ondernemer iets te bieden heeft. Ook al heb je je eigen structuur en loopt het voor jou op rolletjes, dan nog heeft Julia zicht op denkpatronen en praktische tools om jouw bedrijf nog vloeiender te laten lopen. Daardoor kun je je nog meer richten op jouw core business, en gaat de ballast die een bedrijf nou eenmaal met zich meebrengt eenvoudiger. 
Tijdens de workshop bleek dat iedereen zo zijn eigen issues heeft binnen haar onderneming. En het mooie is dat die ook allemaal aan de orde komen. Dat iedereen aan bod komt. En dat je bovendien met elkaar de ruimte krijgt om ervaringen te delen.

Ik ben erg blij meegedaan te hebben! En wil het ook ieder ander met een eigen bedrijf van harte aanraden.

Alja van Dijk

Eigenaar, Alja van Dijk

Ik vind je tips helder, praktisch en duidelijk. Daar kan ik wat mee.
Je doet de workshop op een leuke en vlotte manier. Je stelt goede vragen om zaken te verduidelijken en op zoek te gaan naar wat iemand daadwerkelijk nodig heeft.
Ik heb het gevoel dat ik door de workshop weer grip en inzicht gekregen heb om mijn activiteiten AAN mijn praktijk beter te organiseren. Het spiegelt mij ook in wat ik al goed doe en waar ik mee aan de gang wil.
Veronica Holtslag

Eigenaar, VROON Holistische praktijk voor massage & bewustzijnswerk

Ik heb bij Julia een zeer nuttige en gezellige workshop gevolgd. Ik heb nu zeker handvatten gekregen om mee aan de slag te gaan om zo alles beter te organiseren. Zeer de moeite waard! Super bedankt Julia!

 

Marlyn Cooymans-Braam

Eigenaar, Your Travel Wehl

Veelgestelde vragen

Ik ben geen ZP’er, maar een ondernemer in het MKB met personeel. Is deze workshop dan ook geschikt voor mij?

De workshop is ontwikkeld voor ZP’ers, maar het hebben van overzicht, het werken volgens een goede planning en de werk privé balans geldt voor alle ondernemers, dus deze workshop kan voor jou ook heel waardevol zijn.

Ik heb al een goed beeld van mijn bedrijf en werk al met een strakke planning. Heeft het voor mij dan wel zin om te komen?

Ja hoor, want ook al werk je al met een planning (super!), krijg je toch weer nieuwe inzichten en tips hoe je je planning misschien kunt verbeteren. Ook zijn de tips en handvatten over productief zijn en werken met focus voor iedereen heel waardevol.