fbpx
Selecteer een pagina

Workshop
“Ondernemen met aandacht en focus”

Praktische tips en handvatten om meer overzicht en structuur aan te brengen in je bedrijf. 

Hoe ga je om met je tijd en stel je prioriteiten. 

Herken je dit?

U

Je wordt steeds drukker, dat is fijn! Maar je agenda en je mailbox lopen vol. Je raakt het overzicht kwijt. Je hebt eigenlijk geen idee wat je allemaal doet in je bedrijf en hoe je hier structuur in zou kunnen aanbrengen.

U

Je werkt niet volgens een planning, maar pakt de zaken op die op je pad komen. Aan het eind van de dag heb je voor je gevoel niet gedaan wat je eigenlijk had willen doen.

U

Je bent ondernemer geworden omdat je er ook wilt zijn voor je gezin. Je wilt werk en privé in balans houden, maar van die balans komt weinig terecht. Het voelt alsof je nooit ècht vrij bent.

 

Hoe fijn zou het zijn als:

Z

 je weer overzicht hebt?

Z

je kunt werken met focus, zonder afleidingen?

Z

je weet hoe je moet omgaan met uitstelgedrag zodat die belangrijke klus, waar je tegenop ziet, ook echt gedaan wordt?

Z

je weer grip hebt op je tijd zodat je echt vrij bent als je tijd wilt doorbrengen met je gezin, familie of vrienden?

Dat kan!

Met deze workshop krijg je weer rust in je hoofd en ruimte in je agenda.

Met werk en privé in balans zodat je genoeg tijd overhoudt om door te brengen met je gezin.

De eerstvolgende workshop is dinsdag 26 november 2019 van 09.30 – 12.30 uur bij Villa Lochem, Ampsenseweg 17 in Lochem.

Deze workshop geef ik via Bewust Achterhoek. De inschrijvingen verlopen via hen. Als je hieronder klikt kom je op de website van Bewust Achterhoek uit waar je je kunt inschrijven.

Ik zou het heel leuk vinden als je erbij bent!

Na deze workshop heb je:

Z

grip op je werkdag zodat je in je vrije tijd ook echt vrij bent en deze kunt doorbrengen met je gezin, familie of vrienden

Z

praktische handvatten en tips hoe je productief kunt zijn en met focus kunt werken

Z

rust omdat je to do’s niet meer in je hoofd zitten, maar vastgelegd zijn op een manier die voor jou werkt

Ik ben Julia van Ditshuizen. Klanten noemen mij gestructureerd, gemotiveerd en enthousiast.

Ik ben getrouwd met Hugo en moeder van 3 kinderen. Ik woon met mijn gezin in het prachtige buitengebied van Vorden, in de Achterhoek.

Mijn (guilty) pleasures? Koffie, chocola, romantische komedies, muziek uit de jaren ’90 en voetbal.

Na bijna 20 jaar in loondienst te hebben gewerkt ben ik in 2017 gestart als ondernemer. Ik wilde de vrijheid om mijn eigen tijd in te kunnen delen en vooral werk en privé goed in balans houden.

Ik ben gestart als Virtual Assistant en nam zelfstandig ondernemers (veelal financieel administratieve) werkzaamheden uit handen.

Wat ik merkte was dat veel ondernemers het erg druk hebben en 24/7 met hun bedrijf bezig zijn. Ze hebben geen overzicht en werken veel ad hoc. Tot ze op een punt komen dat het teveel wordt en ze besluiten om werkzaamheden uit handen te geven.

Voordat je dat gaat doen is het belangrijk om eerst zelf inzicht te krijgen. Als ondernemer dien je te weten wat er speelt in je bedrijf en heb je overzicht nodig om te kunnen bepalen wat je gaat uitbesteden.

Omdat ik wist dat ik ondernemers hiermee zou kunnen helpen, georganiseerd en gestructureerd als ik van nature ben, ben ik me hierin gaan verdiepen. Ik heb de opleiding tot Professional Organizer gevolgd. Met deze bagage, in combinatie met mijn ervaring als VA, help ik ondernemers om de praktische kant van hun business op orde te krijgen zodat ze kunnen groeien. Daarbij is de werk privé balans het speerpunt. Die moet goed zijn zodat je met rust en overzicht kunt ondernemen.

Julia ben ik ooit tegen gekomen in mijn zoektocht naar werken als VA. In de loop van de tijd hebben we verschillende keren contact gehad, en heeft Julia zich verder ontwikkeld. Zoals ze zelf al zegt: van bedrijven ontlasten naar bedrijven helpen organiseren.

Ik zag de aankondiging van haar workshop ‘In 3 stappen overzicht en structuur in je bedrijf’. Allereerst was ik nieuwsgierig naar hoe Julia een workshop geeft. En vervolgens dacht ik: ik kan er altijd iets van opsteken. 
Wat betreft hoe ze het doet: super toegankelijk, laagdrempelig, een echte WORK-shop, dus zelf met praktische dingen uit jouw bedrijf aan de slag. Bovendien is de sfeer informeel en warm, waardoor het mogelijk is om kwetsbaar te zijn en je minder sterke kanten te laten zien. Julia heeft daar de perfecte voedingsbodem voor gelegd.

Wat betreft de inhoud: ik denk dat Julia aan elke ondernemer iets te bieden heeft. Ook al heb je je eigen structuur en loopt het voor jou op rolletjes, dan nog heeft Julia zicht op denkpatronen en praktische tools om jouw bedrijf nog vloeiender te laten lopen. Daardoor kun je je nog meer richten op jouw core business, en gaat de ballast die een bedrijf nou eenmaal met zich meebrengt eenvoudiger. 
Tijdens de workshop bleek dat iedereen zo zijn eigen issues heeft binnen haar onderneming. En het mooie is dat die ook allemaal aan de orde komen. Dat iedereen aan bod komt. En dat je bovendien met elkaar de ruimte krijgt om ervaringen te delen.

Ik ben erg blij meegedaan te hebben! En wil het ook ieder ander met een eigen bedrijf van harte aanraden.

Alja van Dijk

Eigenaar, Alja van Dijk

Ik vind je tips helder, praktisch en duidelijk. Daar kan ik wat mee.
Je doet de workshop op een leuke en vlotte manier. Je stelt goede vragen om zaken te verduidelijken en op zoek te gaan naar wat iemand daadwerkelijk nodig heeft.
Ik heb het gevoel dat ik door de workshop weer grip en inzicht gekregen heb om mijn activiteiten AAN mijn praktijk beter te organiseren. Het spiegelt mij ook in wat ik al goed doe en waar ik mee aan de gang wil.
Veronica Holtslag

Eigenaar, VROON Holistische praktijk voor massage & bewustzijnswerk

Ik heb bij Julia een zeer nuttige en gezellige workshop gevolgd. Ik heb nu zeker handvatten gekregen om mee aan de slag te gaan om zo alles beter te organiseren. Zeer de moeite waard! Super bedankt Julia!

 

Marlyn Cooymans-Braam

Eigenaar, Your Travel Wehl

Veelgestelde vragen

Ik ben geen ZP’er, maar een ondernemer in het MKB met personeel. Is deze workshop dan ook geschikt voor mij?

Het hebben van overzicht, het werken volgens een goede planning en de werk privé balans geldt voor alle ondernemers, dus deze workshop is ook voor jou heel waardevol.

Ik heb al een goed beeld van mijn bedrijf en werk al met een strakke planning. Heeft het voor mij dan wel zin om te komen?

Ja hoor, want ook al werk je al met een planning (super!), krijg je toch weer nieuwe inzichten en tips hoe je je planning misschien kunt verbeteren. Ook zijn de tips en handvatten over productief zijn en werken met aandacht en focus voor iedereen heel waardevol.

Ik ben een werkende moeder. Ik heb geen eigen bedrijf, maar loop wel tegen organisatorische problemen aan en mijn balans tussen werk en privé kan ook beter. Kan ik meedoen met deze workshop?

Het hebben van overzicht, het werken volgens een goede planning en de werk privé balans geldt niet alleen ondernemers, maar is ook belangrijk voor vrouwen in het bedrijfsleven. Deze workshop is dus ook voor jou heel waardevol.